Κύκλος συναντήσεων για όσους έχουν ιδέες & θέλουν να τις δουν να επιτυγχάνουν & σε καιρούς ύφεσης (επιχειρηματίες ενεργοί, ανενεργοί, ελ. επαγγελματίες, φοιτητές, άνεργοι, εργαζόμενοι κλπ)
1η Θεματική ενότητα: Αυτό-διάγνωση προβλημάτων & τεχνικές παρέμβασης για Δυνητικές & Υπάρχουσες Μικρές επιχειρήσεις
το Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2012, ώρα : 3-6 μ.μ
την Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2012, ώρα : 10-1 μ.μ
- Παρουσίαση αποτελεσμάτων Έρευνας: Ποιος είναι ο καταναλωτής της κρίσης. Πως αλλάζει ο τρόπος που αγοράζει, που πουλά, που ζει. [αποτελέσματα στηριγμένα σε δείγμα 17.000 ατόμων.
- Διεθνείς Επιχειρηματικές ιδέες που ανοίγουν επιχειρηματικές ευκαιρίες και μέσα στην ύφεση
- Τεχνικές αυτο-διάγνωσης προβλημάτων για να μπορεί η επιχείρηση να ξέρει τα δυνατά & αδύνατά της σημεία.
- Τεχνικές για την ενδυνάμωση του επιχειρηματία και κάθε ανθρώπου που θέλει να αναπτυχθεί στην επαγγελματική του ζωή και αντιμετωπίζει δύσκολες και στρεσογόνες καταστάσεις.
Η επιχείρηση και η νέα ιδέα αντιμετωπίζεται ως ένας ζωντανός οργανισμός που μπορεί με τις κατάλληλες μεθόδους να ενισχυθεί και να αναπτυχθεί.
Κάθε συνάντηση θα αφορά ξεχωριστή θεματική ενότητα και θα είναι αυτοτελής. Στο τέλος της συνάντησης παρέχεται στον κάθε συμμετέχοντα εκπαιδευτικό υλικό.
Συντονίστρια/εμψυχώτρια σεμιναρίου: Φιλία Μηλιδάκη*
- Τόπος: Χώρος Μουσείου Κυκλαδικής τέχνης [Πνευματικό Κέντρο Δ. Σύρου-Ερμούπολης] Ερμούπολη
- Ώρες: Διήμερο: Σάββατο 24 Νοεμβρίου 15.00-18.00, Κυριακή 25 Νοεμβρίου 10.00-13.00
- Κόστος: Τιμή Γνωριμίας 45€
- Εγγραφή: Για να δηλώσετε συμμετοχή μέχρι και την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2012 παρακαλούμε επικοινωνήστε στα τηλέφωνα: 22810 85118, 6974992885
* H Φιλία Μηλιδάκη εργάστηκε ως ερευνήτρια/σύμβουλος για πάνω από δεκαετία στις εταιρείες: Centrum S.A [έρευνα και marketing], ICAP Group [στρατηγική ανάπτυξη επιχειρήσεων], Αναπτυξιακή Εταιρεία Κυκλάδων, Επιμελητήριο Κυκλάδων, ΚΕΚ Κυκλάδων και είναι Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια μητρώου ΕΦΕΠΑΕ σε επενδυτικές προτάσεις Τουρισμού και Μεταποίησης, Εκπαιδεύτρια / Εισηγήτρια ΟΑΕΔ στον τομέα marketing, Πιστοποιημένη Σύμβουλος ΕΟΜΜΕΧ [marketing, έρευνα αγοράς, εμψύχωση ομάδων επιχειρηματιών], Πιστοποιημένη Αξιολογήτρια Benchmarking για Τουριστικές Επιχειρήσεις από την ερευνητική ομάδα Αστικής και Περιφερειακής καινοτομίας [URENIO] του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.