Εκπαιδευτικός Ψυχολόγος
- Πώς λειτουργούμε σαν “μηχανή” παραγωγής ευτυχίας; Ποιοι είναι οι περιορισμοί μας και ποιες οι δυνατότητες μας;
- Τα κλειδιά της συναισθηματικής ισορροπίας των παιδιών: Πώς μπορεί η οικογένεια και η εκπαίδευση να θέσει τα θεμέλια για μακροπρόθεσμη πνευματική ευημερία;
- Κατά πόσο είμαστε δέσμιοι των γονιδίων μας και των περιβαλλοντικών δυνάμεων; Τι ρόλο παίζει ο επαναπροσδιορισμός του “εαυτού” ως άμυνα στους παράγοντες που απειλούν την ευτυχία στην ενήλικη ζωή;
- Ποια είναι η “θετική” πλευρά των “καταστροφικών” συναισθη μάτων;
- Πώς μπορούν τα θετικά συναισθήματα να γίνουν η βάση για μια νέα “κοσμική ηθική”; Ποιοι είναι οι περιορισμοί της “πολιτισμικής” ψυχολογίας στην εφαρμογή επιμορφωτικών προγραμμάτων;
- Τι είδους σκέψεις βοηθούν στην ενίσχυση ενός “ανώτερου” πιο ευέλικτου και δημιουργικού εαυτού;
- Πώς ενεργοποιούμε το νοητικό μας “BOTOX” για ευτυχία μετά τα 50;
- Τι σχέση έχει η πνευματική ισορροπία με την “υφή” του σύμπαντος;
- Πώς μπορούμε να χαλιναγωγήσουμε τις ευκαιρίες που προσφέρει η “θεωρία του χάους” στην καθημερινότητα μας;
Σύλλογος “Αρμονίας Τέχνη”, N. Μανδηλαρά 16, 2ος Όροφος, (απέναντι από την Εθνική Τράπεζα Νεωρίου)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Τηλ. 6934051193