Την Παρασκευή 15/2, στις 20.00, οι προπτυχιακές φοιτήτριες Διόνυ Μηνοπούλου και Ελισάβετ Ζιώγα, θα μιλήσουν για τη σημειωτική θεωρία και πώς σχετίζεται με τη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας (branding).
Η αξία των πραγμάτων στις σύγχρονες καταναλωτικές κοινωνίες σχετίζεται όχι τόσο με τη χρηστική τους αξία ούτε τόσο πολύ με την ανταλλακτική τους αξία, αλλά κυρίως με την σημειωτική τους αξία, πως τα καταλαβαίνουμε, τι σημαίνουν για εμάς, τι σημαίνουν για τους άλλους. Με άλλα λόγια το πρωτεύον σε σημασία για τα προϊόντα και γενικότερα για το περιβάλλον όπου βρίσκονται, είναι η σημασία τους. Αυτό θέτει κάποια ενδιαφέροντα ερωτήματα.
Τι ρόλο παίζουν τα προϊόντα μαζικής παραγωγής στη ζωή μας και πώς τελικά αποκτούν ιδιαίτερη σημασία για εμάς? Ποιοί είναι οι μηχανισμοί της διαδικασίας σημασιοδότησης και πώς δουλεύει? Πώς οι μάρκες προσπαθούν να χρησιμοποιήσουν όσα γνωρίζουν για τον τρόπο που δημιουργούμε έννοιες ώστε να μας δελεάσουν με διαφημίσεις ή με άλλες εικόνες?
Ίσως τελικά ο τρόπος που οι αισθήσεις μας αλληλεπιδρούν με το περιβάλλον και ο λόγος που μας αρέσουν ή μας απωθούν συγκεκριμένα πράγματα δεν είναι μόνο θέμα προσωπικής αισθητικής.”
——————-
Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013 | 20.00
Κωνσταντινουπόλεως 2, Ερμούπολη
Αμφιθέατρο Πανεπιστημίου
Δείτε το χάρτη κτιρίων.